Irini ♥

En dag med dig kan ingen slå. Det finns verkligen så mycket jag vill skriva men kan inte göra det med ord.
Vi gjorde inte speciellt mycket egentligen, men vi hade ändå väldigt skoj!
Man kan säga att vi bodde på bussarna och spårvagnarna.
Åkte först ut till Masthugget, tråkigt ställe så åkte tillbaka till Brunnsparken. Väntade på en buss som gick till Snipan, fråga mig inte vad det är för ett ställe :s Tog 46min att åka dit :o Men hoppade av innan, då vi såg ett stall. Ett sjukt fint stall! Var inne och kollade och jag måste få erkänna att hästarna där nästan var lite sötare än dom på Clareberg. Eller inte sötare än Pippi och Chuck! Sen åkte vi till Brunnsparken igen och stannade där. Haha.
Gick runt lite på stan tills vi åkte till Mc på Wieselgrensplatsen. Satt där en timme kanske för att Irini vägrade att gå därifrån för att några i hennes skola satt där. -.- Hehe. Sen tog vi 6an till Länsmans och väntade på bussen tillbaka, fråga inte varför.. Gjorde en massa skoj. Åkte till B-plan , fast allt stängde ju. Så åkte hem istället.
Såg några från klassen + skämde ut mig. Haha! Irini vet varför, nämner inget här. För pinsamt!
Sen har jag inte gjort något! Haft tråkigt.

Men ajja, detta blev långt. Så grattis till dig som läste.
Ska bli bättre på att inte bara skriva om mina dagar, men denna gången var jag tvungen, för detta var lätt bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback