Ett inlägg iaf

Det blev ett inlägg istället. Eftersom jag tänkte öva på engelskan, men det gick inte.. För hemsidan krånglar.
Men ajja. Kan det rätt bra i alla fall.
Dansen gick bra idag, har precis gjort färdigt den och nu är det bara 2 gånger kvar och sen ska vi ha uppvisning i Backa. Ska bli skoj, skoj! Sen tisdagen efter blir det uppvisning i Flunsan och då ska alla komma och kolla! ^^
Har ju såklart världens bästa låt och dans. Så ni missar oss inte!

Men nu ska jag ta med mig engelskaboken upp och plugga lite innan jag går och lägger mig.



Update: Ska börja läsa en bok som inte tillhör min "bokgrupp". Da Vinci(?) koden blir det. Ska bli spännande att läsa en helt annan bok än vad jag brukar. ^^

Kommentarer
Postat av: Shilan

Är boken bra ? : )

2010-04-20 @ 22:40:42
URL: http://shilankozad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback