Den dåliga uppdateringen..

.. igår. Jag ber om ursäkt för det. Men mamma vill helt enkelt ha en datafri dag i veckan. Och det blev igår.. Bokstavligt talat gömde hon datorn också. Så jag fick verkligen inte tag på den!

Men men. Dagen idag, än så länge, har varit bra bra! Fick ingen sovmorgon idag p.g.a att vi skulle på bio och den började 9.00. Upp blev det. Ärligt talat så var den ganska rolig. Haha! Jag är väl den ända i klassen som tycker det, eller? Ja, det är det nog. Men jag bryr mig faktiskt inte. ^^
Så slutade lite tidigare, 12.15 ungefär gick vi till bussen igen. Efter att ha varit på Naturhistoriska museét. :)

Ska väl snart, om en timme, sticka till backaplan med mamma. Hon ska hjälpa mig att hitta toningsfärg. Antagligen är jag ganska dum, för hittade ingen när jag var där efter skolan..


Snart kommer jag inte vara blond längre! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback